Tuesday, September 23, 2008

Хайр өөрөө ойлгомжгүй..



Хүнд хайртай байна гэдэг, хайр сэтгэл цуг байна гэдэг гайхалтай бас аз жаргалтай.. Гэхдээ л заримдаа яахаа ч мэдэхгүй үе бас тохиолдох юм. Бүр өөрөө өөрийнхөө учрыг олохгүй гайхаад яг яагаад байгаагаа мэдэхгүй нь. Гэхдээ л гомдол төрөөд байна.. Өөрөө сонгож, өөрөө шийдвэр гаргачаад гомдоод байна. Түүнийгээ надад хайртай гэдгийг би мэддэг, мэдэрдэг гэхдээ л хайртай болох тусмаа хэтэрхий эмзэг болдийн болуу?? Багахан алдсан үг нь, зүгээр л хайнгадуухан хийсэн үйл хөдлөл нь сэтгэлийг минь өвтгөөд байхын.. Түүнийгээ гэсэндээ өөрөө татгалзчихаад дараа нь ингээд зүгээр явуулсанд нь гомдон уйлах.. Магадгүй надад сэтгэлгүй хандчуул сэтгэл минь өвдөх вий гэсэндээ надад хайнга хандчихвал яанаа гэсэн айдас бас өөрөө татгалзах минь түүний гайхсан харц бас зүгээрл үлдээд байгаа 2 хоорондоо зөрчилдөөд.. Мэдэхгүйнээ.. Магадгүй миний мэдрэмж тэр нада хайртай гэдэг нь буруу бол яанаа?? Түүний хувьд хэн ч биш байвал.. тэсэх болов уу?? ингэж бодохоор тэр их нандигнадаг хайр минь, энэ их хүлээлт минь салхинд хийсэх шиг..

4 comments:

  1. Ugui dee ted baigaa ni l iim uls shuu dee. Xaingaduuxan, bas xaayaa daa setgelgui um shig zan gargadag xeneggui xumuus shuu dee. xairtai l bol baigaagaar ni xuleej avaad xairlax ni l deer. BUgdiig ooriinxoo xussneer xiine xiilgene gej baixgui sh dee. naizaa. Gol ni chi ooroo bux zuild Happy baix buxii l xuchee daichil. BUsdaad bitgii xair gui, Ooroo l bugdiig xiivel bolox baixaa naizaa.

    ReplyDelete
  2. харинээ гайхаад л байх юм.. Би өөрөө хичээхээр буруу эргэчээд эсүүл өдөр бүр уулзаад байхаар уулзалт маань үнэ цэнэгүй болоод байна уу?? Гэхдээ уулзахгүй нэг өдөр ч болж тэсэхгүй л байхдаа

    ReplyDelete
  3. Миний хүн заримдаа өөрөө хэлснээ анзаарай, нээх учир утга болгож хэлээгүй үгсийг яриад л гомдлоод л байдаг юм. Охид ер нь тийм юм шиг байна шд.
    Заримдаа байнга тэгээд байхаар надад хэцvv юм шиг санагддаг. Тийм болохоор хэтэрхий их эмзэг хүлээж авахгүй байсан нь дээрдээ. Би хэлээд л байдаг юм уул нь
    Явж явж хайр чинь их хачин шд

    ReplyDelete
  4. Гэхдээ гомдсон бол, ямар нэгэн таагүй сэтгэгдэл төрсөн л бол хэлж ойлголцож байх хэрэгтэй юм шиг, бидний хувьд үнэхээр хүнд санагдаж голдоо ортол гомдсон байхад эдүүс анзаараагүй, анзаарсан ч дараа нь тэрнээс болж гомдож гэж мэддэггүй юм шиг санагдсан.

    Ер нь хүн чинь амьтныг бодвол хэлтэй юм чинь ярьж хэлж ойлголцож байсан л дээр санагддийм.

    ReplyDelete