Thursday, April 24, 2008

Тайван амьдрахсан..


Тайван амьдрахсан.. Би яагаад ингээд бүх зүйлд хэтэрхий эмзэг хандаад байнаа?? Магадгүй хэн ч байхгүй одоо биеэ дааж амьдрах болсон гэдэг бодлоосоо болоод өөрийгөө хэтэрхий их зовоогоод байнуу?? Эсүүл хэтэрхий их мэдрэмтгий хүн юм болуу?? Эсүүл хэтэрхий хүмүүст таалагдах гээд хий дэмий хичээгээд байнуу?? Угаасаа бүх хүнд таалагдах боломж байхгүйшдээ мэдэж байж л хүмүүст тааруулах гэж зовоод байхын энэ толгой үйл хөдлөл 2 нэг л бишээ яахуу?? Үнэхээр дарамттай байнаа хэн юу гэж бодох бол хэнийг яахуу гээд л нэг л мэдсэн би өөрөө өөрийгөө танихгүй байна.. Багын нэг зохиол санаанд орчлоо..
Өөртэйгөө ярилцаж байх юм.. Бага нас минь хэтэрхий их уйлсандаа болоод нулимсандаа хахаж цацаад л үгээ ч бүтэн хэлж чадахааргүй.. Ингэнэ гээгүй биздээ ийм хүнийг үзэн яддаг гээ биздээ?? ингэж амьдарснаас үхсэн нь дээр гээ биздээ?? Тээд үхээч гээл уйлан барин загнах юм.. Их л үзэн ядаж байгаа бололтой.. Тиймээ яаг одоо өөрийгөө үзэн ядаж байна. Их юм бодоод байгаадаа байхгүй асуудлыг бий болгож өөрөө өөрийгөө зовоогоод байгаадаа өөрийн бодолдоо хүлэгдэж өөрийгөө гарах гарцгүй болгож байгаадаа уур хүрч байна..
Миний дотор хэтэрхий олон хүн цуг амьдраад нэг нь нэг зүйл бодохлээр нөгөө нь өөрөөр хийгээд.. Нэг нь өөрийнхөөрөө эрх чөлөөтэй амьдрах гэтэл нөгөө нь хүмүүсийн аясаар яваад л .. сэтгэлээ эрх чөлөөтэй болгох гэтэл бариад л хүлээд л.. сонсмооргүй хармааргүй мэдэрмээргүй байтал сонсож харж мэдрээл.. чанга хашгирмаар байтал чимээгүй чимээгүй гэж анхааруулаал.. бүхнийг хаямаар байтал болку гээд л .. уйлмаар байхад инээгээл.. хөгжилтэй байхдаа гуниглаал.. нэг их хүчирхэг мөртлөө яасан сул дорой гээч.. дотор минь байгаа хүмүүс хэтэрхий их зөрөлдөөд байхлээр би би-гээ танихгүй мэдэхгүй болчих юм.. Би хаана байнаа би хэн юм бэ?? би гэж ер нь байнуу ??

0 хариулт:

Post a Comment