Saturday, September 1, 2007

Үнэ цэнэ..

Бидний өдөр бүр амьдарч буй нь өөрөө гайхамшиг..хором бүр мөч бүр үнэ цэнэтэй бид бүгд амьдралаа гайхамшиг байгаасай гэж хүсэж мөрөөддөг..тэгээд л тэр гайхамшиг хаана байгаан бол гээдл хайж эхэлнэ, бас одоо байгаа бүхнээ өөрчлөх гээд л шавдаж яаараад тэгээд л хөөцөлдөнө шүүдээ..эсвэл өдөр тутмын амьдралаа зүгээрл нэг давтагддаг ийм л байх ёстой гэсэн байдлаар хүлээн авч дуртай дургүй өдөр хоногийг өнгөрөөн уйдаж залхсан амьтан гудамжаар алхална. Яг л хажууд минь гайхамшиг, аз жаргал, үнэ цэнэтэй бүхэн минь байхад л нүдээ аниадл харалгүй өнгөрнө..Өөөрөөсөө нэг удаа чгэсэн миний хувьд юу үнэ цэнэтэй юм бэ? би яг юуны төлөө тэмцэж амьдраад байгаан бэ гэж ч асуухгүй тэгсэн мөртлөө тэр яагаад тэгж байгаан бэ яагаад надад гэх мэтээр гомдоллох энэхүү асуултынхаа хариуг олох гэж хамаг эд эсээ үхүүлээд л бодохоос ч хайран,,тэгээд би сая бодлоо надад юу үнэ цэнэтэй юм болоо гэж тэгсэн чинь яг одоо надад амь амьдралаа зориулах тийм үнэ цэнэтэй зүйл олдсонгүй яагаад би хэтэрхий хатуу сэтгэлтэй юм бол уу? эсүүл хэтэрхий сүрхий бодох гээд хариуг нь олж чадахгүй байгаан болууу? эхлээд бодсон л доо гэр бүл маань миний хувьд гээд л гэтэл энэ ерөөсөө бүрэн дүүрэн хариулт болдгүй эээ одооноос л бодий бас олий миний хувьд хамгийн үнэ цэнэтэй амь амьдралаа зориулах зүйл маань юу юм бэ гэдгийг ..

0 хариулт:

Post a Comment