Monday, September 10, 2007

Өнгөрсөн бүхнийг мартаад..

Найзууд маань дуудаал байна гэхдээ би ганцаараа байж өөрийнхөө талаар бодох хэрэгтэй байна..өөрийнхөө талаар эрэгцуулж бодоогүй үнэхээр их уджээ. Уйлмаарч юм шиг үгүй ээ би ганцаардаад байх шиг үгүйээ би зүгээр л ямар ч сэтгэл хөдлөлгүй болчхож.. Амьдрал минь нэгэн хэвд орчих шиг би айж байх шиг байна .. буцаад л өнгөрснийг бодож эхэллээ .. амьдралд минь тохиолдсон хамгийн их хүндэлдэг эсүүл хамгийн их дургүй байсан хүмүүсээ бодож байна .. тэд миний амьдралын хуудас бүрийг хамт бичилцсэн байна одоогийн би гэдэг хүн тэдний л нөлөөллөөр одоогийн би бий болсон юм шиг.. тэдний нөлөөллөөр үзэл бодол дуртай дуу гээд л.. бүр огт шүлэг хүртэл уншдаггүй байсан хүн өөрчлөгджээ тэд л намайг өөрийгөө олоход тусалсан байна .. харамсаж байна хийсэн болгондоо үгүй ээ би нэгэнтээ болоод өнгөрсөн бүхнийг өөрчлөхийг хүсэхгүй .. энэ бол миний сонгосон хувь тавилан байсан шүүдээ.. үнэтэй сайхан гэрэл гэгээтэй гомдол гутралтай тэр бүх юм дурсамж болооод л үлдэг.. эргэж ббуцах харамсах бас тэр үеийг эргүүлж авчрах хэрэггүй.. гутарч гуних ч хэрэггүй, өнгөрсөн рүүгээ хараад л байх биш арай өөр зүйлсийг харж бодож, хайж үзээд алд лдаа.. эргэж буццад тэг ж чадахгүй эээ өнгөрсөн зүйлс бол өнгөрсөн зүйлс.. энэ бол чиний амьдрал тийм болохоор зүгээр л амьдралаараа ирээдүйгээ хараад амьдар.. өнгөрсөн бүхнийг мартах хэрэггүй ээ зүгээр л сэтгэлийнхээ гүнд хадгалчих.. номын санд тээр тэр номнууд дунд нэг номны завсар хийгээд л түр хадгалчих ..

0 хариулт:

Post a Comment