Tuesday, October 9, 2007

Арилгаад дахин бодохнээ

Анх уншаад үнэхээр таалагдсан болохоор орчуулчихлаа.. Ямартайч үүнийг уншаад ямар нэг зүйл хийхийнхээ өмнө дахин нэг бодоод үзээрэй
"Хурдан" гэдгийн "Х" бичсэнээ арилгаж "Удаан" гэдгийн "У"-г бичлээ. Анхандаа хурдан л хийх хэрэгтэйн шиг байсан ч дахин бодохнээ удаанаар хийх нь илүү гэх бодол төрлөө..
"Айдас" гэдгийн "А" бичсэнээ арилгаж "Энх тайван" гэдгийн "Э"-г бичлээ. Анхандаа миний эхэлж буй ажил аймшигтай байсан ч дахин бодохнээ би үнэн сэтгэлээр, сэтгэл хангалуун хийвэл хэнээс илүүтэй сайн чадах юм байна гэх бодол төрж сэтгэл тайвширлаа..
"Үзэн ядах" хүн гэдгийн "Ү" бичсэнээ арилгаж "Хайрлах" хүн гэдгийн "Х"-г бичлээ. Анхандаа түүнийг үзэн яддаг гэж бодож байсан ч дахин бодохнээ би түүнд үнэхээр хайртай байлаа..
"Цөхрөл" гэдгийн "Ц" бичсэнээ арилгаж "Итгэл найдвар" гэдгийн "И"-г бичлээ. Анхандаа одоо надад үлдсэн зүйл байхгүй мэт байсан ч дахин бодохнээ надад маш их зүйл байгааг мэдээд гайхлаа..
"Өшөө авалт" гэдгийн "Ө" бичсэнээ арилгаж "Уучлах" гэдгийн "У"-г бичлээ. Анхандаа өөрт байгаа бүхнээ золиослоод өшөө авий гэж байсан ч дахин бодохнээ уучлах нь хамаагүй сайхан зүйл гэдгийг мэдэрч гэнэт сэтгэл минь байяр хөөртэй боллоо..
"Гомдол" гэдгийн "Г" бичсэнээ арилгаж "Талархал" гэдгийн "Т"-г бичлээ. Анхандаа энэ хорвоогийн бүхийл зүйлд гомдож байсан ч дахин бодохнээ эдгээрийн дотор эрдэнсээс ч ёайхан зүйлс байдгийг мэдэрч талрхмаар санагдлаа..
"Салалт" гэдгийн "С" бичсэнээ арилгаж "Хүлээлт" гэдгийн "Х"-г бичлээ. Анхандаа хялбараар салалтыг сонгий гэж байсан ч дахин бодохнээ хэцүү ч хүлээлтийг сонгохоор сэтгэл минь шулуудлаа..

0 хариулт:

Post a Comment